U nás poštovné už od 2,35 €!
Zásielky nad 1 kg posielame Slovenskou poštou s doručením na poštu alebo na adresu, ľahšie balíčky posielame ako doporučené listy na adresu.
Poštovné prostredníctvom Slov. pošty v rámci SR:
1. Balík do 40 € na poštu 3,0 + 0,70 €, t. j. 3,70 €
2. Balík do 40 € na poštu pri platbe bank. prevodom vopred do 40 eur iba 3,0 €
3. Balík do 40 € na na adresu 4,90 €
4. Balík nad 40 € s doručením na poštu zdarma
5. Balík nad 40 € na adresu len za príplatok za dobierku 1 €
6. Pri balíku s keramikou príplatok za službu Sl. pošty "krehké" 2 €
Pozn.: Podľa hmotnosti zásielky sú balíky (nad 1 kg) Slov. poštou doručované na spádovú poštu alebo na adresu, listy (do hmotnosti 1 kg) na adresu.
Poštovné zásielok do 5 kg prostredníctvom Zásielkovne v SR:
1. Bez dobierky pri platbe bankovým prevodom vopred 2,35 €
2. S dobierkou 2,35 € + dobierka 0,60 €
3. Pri objednávke nad 40 € zdarma
Ak si vyberiete spôsob platby bankovým prevodom vopred, po prijatí objednávky Vám zašleme údaje k platbe, po pripísaní sumy na náš účet zásielku odošleme do 48 hodín spolu s vyhotovenou faktúrou, ktorá je riadnym daňovým dokladom.
Balné neúčtujeme!
Poštovné do Českej republiky:
Zásielky do ČR posielame výlučne prostredníctvom služby Zásilkovna.cz, pričom zaplatiť za tovar môžete dobierkou alebo prevodom na náš účet vopred. Zásielku si zákazník potom vyzdvihne na výdajnom mieste Zásilkovny, ktoré si sám vopred pri objednávaní zvolil. Zákazník zaplatí v Kč takú sumu, aký bude konverzný kurz v deň podania zásielky. Prepočítava to Zásielkovňa ako prepravca a inkasant.
1. Česko balík do 5 kg pri platbe bank. prevodom na výdajné miesto Zásielk. 3,90 €
2. Česko balík do 5 kg na výdajné miesto Zásielkovne 3,90 € + 0,60 € dobierka
3. Česko balík do 2 kg na adresu 6,15 € + 1 € dobierka
Všetky ceny poštovného sú uvedené vrátane DPH.
Ak si vyberiete spôsob platby bankovým prevodom vopred, po prijatí objednávky Vám zašleme údaje k platbe, po pripísaní sumy na náš účet zásielku odošleme do 48 hodín spolu s vyhotovenou faktúrou, ktorá je riadnym daňovým dokladom.
Čo je Zásielkovňa?
Tovar vám pošleme do vášho mesta - do konkrétneho obchodu (viditeľne označeného logom Zásielkovne), ktorý si sami zvolíte. Pobočky Zásielkovne sú bežné obchody, dobre dostupné v centrách miest.
Už žiadne fronty na poštách, ani hodiny čakania na kuriéra. Vy sa rozhodnete, kedy a kde si zásielku vyzdvihnete a nikto na vás netlačí - na vyzdvihnutie máte vždy čas minimálne 7 dní.
Nákup cez internet je tak pre vás bezpečnejší než kedykoľvek predtým.
Ako to funguje?
- V košíku si vyberte spôsob dopravy Zásielkovňu a zvoľte si mesto a ulicu, kde si chcete tovar osobne prevziať.
- Zobrazí sa Vám okno, kde vidíte adresu, otváracie hodiny a mapku, kde sa obchod presne nachádza.
Ako a kde za tovar zaplatím?
Záleží na tom, aký spôsob platby ste si vybrali. Ak prevodom na účet, zašleme vám podklady k platbe cez internetbanking alebo vloženie priamo na náš účet do banky. Tovar vám zašleme okamžite po pripísaní platby na náš účet, na výdajnom mieste už nič neplatíte!
Ak ste si vybrali možnosť platby na dobierku, zaplatíte v hotovosti na výdajnom mieste. Na výdajných miestach nie je možné platiť kartou.
Koľko má Zásielkovňa výdajných miest?
V súčasnej dobe si môžete nechať svoj tovar zaslať už do viac ako 2000 výdajných miest (pobočiek). Výdajné miesta sú dobre označené logom Zásilkovna.
Akú lehotu mám na vyzdvihnutie svojej zásielky?
Na vyzdvihnutie svojho tovaru máte vždy 7 dní. Sledovať zásielku a predĺžiť si odberný čas až na 21 dní môžete priamo na webstránke Zásielkovne, kde zadáte iba trasovacie číslo, ktoré vám pošleme pri odosielaní zásielky.
Čo potrebujem pri preberaní zásielky v Zásielkovni?
Akonáhle je zásielka pripravená na vami vybranom mieste, príde vám potvrdzovací e-mail alebo SMS s heslom pre vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe výdajného miesta.
Pre výdaj tovaru vám postačí len znalosť tohto hesla - to znamená, že tovar môže vyzdvihnúť ktokoľvek, koho do Zásielkovne pošlete.
Za ako dlho bude zásielka pripravená na výdajnom mieste?
Termín dodania je spravidla do 24 hodín po odoslaní zásielky od nás, v čase mimoriadnych opatrení sa však môže predĺžiť o 2-3 dni.
Čo robiť, keď je zásielka poškodená?
Pri preberaní tovaru si vždy zásielku riadne prezrite. Pokiaľ je obal zjavne poškodený, zásielku nepreberajte a obsluhu výdajného miesta na problém okamžite upozornite.
My vám zabezpečíme rýchle dodanie nového tovaru. Nákup cez internet je tak pre vás opäť o krok bezpečnejší.
Pokiaľ máte nejaké otázky ohľadom Zásielkovne, pokojne nás kontaktujte na 0911 615 905.
Príjemné nakupovanie!