S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

INFO * INFO * INFO * INFO

Nové v ponuke:

100% originálny ružový olej 5 ml

EXCLUSIVE SNAIL - exkluzívna kozmetika so slimačím sekrétom

NATURAL ROSE - Výživný šampón na vlasy so 6 olejmi a keratínom 


100% čistý organický arganový olej na pleť, telo, vlasy


 

.........................................................

Poštovné:

Spôsoby dopravy a platby nájdete vo vodorovnom menu v rubrike "POŠTOVNÉ"

Spustené aj zasielanie do Česka prostredníctvom služby Zásilkovna.cz iba s platbou vopred!

 


koloidne striebro
 

 

 

 

 

Facebook

NOVINKY

arr3NARSYA BEAUTY - SYNERGY PLEX Tekutý keratín na regeneráciu vlasovNARSYA BEAUTY - SYNERGY PLEX  - TEKUTÝ KERATÍN na regeneráciu vlasov v spreji Vyhladzuje... arr3Maslo na ruky a telo NATURAL ROSE 6 olejovMaslo na ruky a telo 6 olejov obsahuje kokteil 6 prírodných olejov: bio ružového oleja, bio... arr3EXCLUSIVE SNAIL - Bieliace krémové sérum so slimačím extraktom a UV filtramiEXCLUSIVE SNAIL - Bieliace krémové sérum so slimačím extraktom a SPF 15 Aktívne zložky bieliaceho...

KONTAKTY

BGNATURAL
tel: +421 911 615 905
obchod(a)bgnatural.sk

» Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 I. ZÁKLADNÉ A VŚEOBECNÉ USTANOVENIA

Obchodné podmienky prevádzkovateľa BGNATURAL, spol. s r. o., platia pre nákup v online obchode bgnatural.sk. Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa).

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ (fyzická osoba), riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení, ako aj zákonom č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v platnom znení.

Predávajúci a zákazník sa dohodli, že plne uznávajú aj elektronickú formu komunikácie najmä prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) a internetovej siete (www) ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. Vystavením objednávky kupujúci výslovne súhlasí s nižšie uvedenými obchodnými podmienkami spoločnosti.

 

 II. VYMEDZENIE POJMOV

 Spotrebiteľská zmluva – kúpna zmluva, prípadne iné zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, ak sú zmluvnými stranami spotrebiteľ a predávajúci.

 Predávajúci (dodávateľ) – osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Ide o podnikateľa, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo služby.

 Spotrebiteľ (kupujúci) – osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo využíva služby za iným účelom ako na podnikanie s týmito výrobkami alebo službami.

 Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ – podnikateľ, ktorý nakupuje výrobky alebo využíva služby za účelom svojho podnikania s týmito výrobkami alebo službami.

 Uzatvorenie kúpnej zmluvy – objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu, t. j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

 Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná so zámerom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú známe z týchto obchodných podmienok, kde je tento proces zrozumiteľne popísaný. Kupujúci má možnosť pred odoslaním objednávky si objednávku skontrolovať a v prípade potreby ju opraviť. Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach online obchodu bgnatural.sk, a tým je umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

 Obchodné podmienky – zmluvné ustanovenia dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim v tomto dokumente. Kupujúci v momente odoslania svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že pred uskutočnením svojej objednávky sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a že s týmito obchodnými podmienkami bez výhrad súhlasí.

 Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (telefón, internet, atď.) na uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške, závislé od tarify telekomunikačných služieb, ktoré objednávateľ používa.

 Predávajúcim a prevádzkovateľom tohto on-line obchodu je:

BGNATURAL, spol. s r. o.
Tr. KVP 1
040 23 Košice
IČO: 50897195
DIČ: 2120515804
DIČ DPH: SK2120515804
Spoločnosť je zapísaná v Obch. registri Mestského súdu Košice,
odd. Sro, vložka č. 41496/V

 Kupujúcim je ten právny subjekt, ktorý sa zaregistroval ako užívateľ na týchto stránkach, teda vyplnil údaje identifikujúce jeho osobu (meno a priezvisko alebo názov obchodnej firmy, bydlisko alebo sídlo firmy, telefónne číslo, e-mail) a vykonal záväznú objednávku, ktorá bola následne potvrdená v súlade s podmienkami uzavretia kúpnej zmluvy. Kupujúci (spotrebiteľ) dáva predávajúcemu svoj súhlas na spracovanie osobných údajov pre nižšie uvedené účely. Kupujúci je povinný vyhovieť požiadavkám predávajúceho v rámci overovania správnosti a pravdivosti údajov obsiahnutých v objednávke.

 

III. USKUTOČNENIE OBJEDNÁVKY

a) Pre uskutočnenie objednávky nemusíte byť registrovaní. Registrácia je povinná len pre veľkoodberateľov.

b) Objednávať si môžete on-line priamo na našej stránke www.bgnatural.sk . Ak vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu obchod@bgnatural.sk, kde uvediete presný názov tovaru, počet objednaných kusov, vaše meno, presnú adresu (fakturačnú, príp. aj dodaciu, ak je odlišná), telefónne číslo. Objednávku môžete zaslať aj písomne na adresu uvedenú v kontakte, prípadne zavolajte na kontaktné telefónne číslo, na ktorom vám radi odpovieme na vaše otázky. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári.

c) Tovar si objednáte kliknutím na košík pri vybranom produkte. Potom sa môžete vrátiť späť na objednávanie kliknutím na políčko „pokračovať“, alebo objednávku odošlete. Pred odoslaním si objednávku skontrolujte a produkt, ktorého kúpu ste si rozmysleli, z košíka môžete odstrániť kliknutím na políčko „zmazať“. Ak zmeníte iba počet kusov jedného výrobku v košíku, kliknite na políčko "prepočítať" a až potom objednávku dokončite.

d) Po odoslaní objednávky príde na vašu odosielaciu adresu potvrdzujúci e-mail o zaevidovaní v systéme predávajúceho, a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom.

e) Objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu, t. j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

IV. STORNOVANIE OBJEDNÁVKY

a) Stornovať objednaný tovar má zákazník právo do 24 hodín od vytvorenia objednávky bez storno poplatku. Stornovanie už vyexpedovanej objednávky je možné, avšak za poplatok vo výške dopravných nákladov uvedených v objednávke.

b) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť, ak:

•  produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
•  zmenila sa cena dodávateľa produktu
•  vystavená cena produktu bola chybná

V. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

1. Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.

2. Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.

3. Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

1. Oneskorené dodanie tovaru zavinené Slov. poštou.

2. Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

3. Za poškodenie zásielky zavinené Slov. poštou.

4. Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám, toto nepovažujeme za oprávnenú reklamáciu.

 

VI. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

Kupujúci sa zaväzuje:

1. Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov už pri preberaní a v prípade akýchkoľvek nedostatkov nám ich bezodkladne oznámiť.

2. Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme  (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého aj  opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

VII. CENY TOVARU

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru vrátane DPH za kus, pokiaľ nie je uvedené inak. Vyhradzujeme si právo zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru pri objednávke do 40 € je pripočítané poštovné. Nie sme platcami DPH.

VIII. DODACIE PODMIENKY, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Vašu objednávku vybavíme hneď nasledujúci deň po jej obdržaní, najneskôr do 2 dní. V prípade, že tovar momentálne na sklade nie je, ak to nie je vyznačené pri produkte, e-mailom alebo telefonicky vám oznámime najbližší dodací termín.

Objednané výrobky zasielame Slovenskou poštou buď na dobierku, zásielka by mala byť doručená do dvoch pracovných dní okrem dňa podania, alebo bez dobierky za zvýhodnené poštovné, ak bola kúpna suma vyplatená vopred bankovým prevodom. V prípade, že sa zásielka omešká, poskytneme vám jej podacie číslo, s ktorým sa môžete o jej doručení informovať na svojej spádovej pošte, alebo ju sledovať online na webstránke (iba v prípade Sl. pošty).

a) Poštovné prostredníctvom Slov. pošty v rámci SR:

1. Balík do 50 € na poštu s dobierkou                                                                                                4,30 €

2. Balík na poštu bez dobierky do 40 eur iba  (bank. prevod vopred)                                               3,10 €

3. Balík do 50 € na adresu s dobierkou                                                                                               5,20 €  

4. Balík nad 50 € bez dobierky  (bank. prevod vopred)                                                                     zdarma

5. Balík nad 50 € s dobierkou na adresu len za príplatok za dobierku                                                1,20 €

6. Pri balíku s keramikou príplatok za službu Sl. pošty "krehké"                                                        3 € 

Pozn.: Podľa hmotnosti zásielky sú balíky (nad 1 kg) Slov. poštou doručované na spádovú poštu, listy (do hmotnosti 1 kg) na adresu. 

b) Poštovné zásielok do 5 kg prostredníctvomPackety  (Zásielkovne) v SR:

1. Bez dobierky pri platbe bankovým prevodom vopred                                                       3,80 €

2. S dobierkou                                                                                                       3,80 € + dobierka 1,20 €

3. Pri objednávke nad 50 €  bez dobierky                                                                                zdarma

4. Pri objednávke nad 50 € s dobierkou                                                                                   1,20 €

Ak si vyberiete spôsob platby bankovým prevodom vopred, po prijatí objednávky Vám zašleme údaje k platbe, po pripísaní sumy na náš účet zásielku odošleme do 48 hodín spolu s vyhotovenou faktúrou, ktorá je riadnym daňovým dokladom.   

Balné neúčtujeme!

Poštovné do Českej republiky:

Zásielky do ČR posielame výlučne prostredníctvom služby Zásilkovna.cz, pričom zaplatiť za tovar môžete iba prevodom na náš účet vopred. Zásielku si zákazník potom vyzdvihne na výdajnom mieste Zásilkovny, ktoré si sám vopred pri objednávaní zvolil.  Zákazník zaplatí v Kč takú sumu, aký bude konverzný kurz v deň podania zásielky.  Prepočítava to Zásielkovňa ako prepravca a inkasant.

1. Česko balík do 2 kg pri platbe bank. transferom                          3,90 €

3. Česko balík do 2 kg na adresu                                                      6,15 €

Ak si vyberiete spôsob platby bankovým prevodom vopred, po prijatí objednávky Vám zašleme údaje k platbe, po pripísaní sumy na náš účet zásielku odošleme do 48 hodín spolu s vyhotovenou faktúrou, ktorá je riadnym daňovým dokladom.


Všetky ceny poštovného sú uvedené vrátane DPH!

IX. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - VRÁTENIE TOVARU

Podľa zákona č. 102/2014 Z. z. máte ako spotrebiteľ právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Táto lehota na zváženie sa skončí po 14 dňoch od prevzatia tovaru, keď Vy alebo Vami určená tretia strana s výnimkou dopravcu nadobudnete fyzickú držbu tovaru. Ak však koniec tohto obdobia pripadne na deň pracovného pokoja, lehota sa predlžuje do nasledujúceho pracovného dňa.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás musíte informovať o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou na adresu: BGNATURAL, spol. s r. o., Košice 040 23, alebo e-mailom na bgnatural@bgnatural.sk). Môžete tiež vyplniť a zaslať vzorový formulár (kliknite sem) elektronicky na našej internetovej stránke. Ak využijete túto možnosť, bezodkladne Vám potvrdíme prijatie takéhoto odstúpenia od zmluvy na trvalom nosiči (napríklad e-mailom).

Lehota na odstúpenie od zmluvy je dodržaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie.

Po prevzatí tovaru ho máte možnosť rozbaliť a odskúšať. Avšak zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Vo vzájomnej súvislosti s podmienkou uvedenou v predchádzajúcej vete je možné vrátiť len tovar, ktorý:

a)      je v pôvodnom stave,

b)      obsahuje všetky pôvodné originálne štítky alebo označenia

c)      nejaví známky používania a opotrebovania, je neporušený a nepoškodený,

d)      je kompletný (vrátane príslušenstva, návodu, príbalového letáku a pod.), je v pôvodnom, nepoškodenom obale.

 

Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Keď odstúpite od tejto zmluvy, vrátime Vám všetky uhradené platby vrátane nákladov na doručenie (s výnimkou dodatočných nákladov súvisiacich s tým, že ste si vybrali iný druh doručenia, ako je najlacnejší druh štandardného doručenia, ktorý ponúkame) bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše rozhodnutie o odstúpení od tejto zmluvy. Túto úhradu uskutočníme rovnakými platobnými prostriedkami, aké ste použili na pôvodnú transakciu, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným prostriedkom; za túto úhradu sa Vám nebudú účtovať žiadne poplatky.

Preto nám zašlite tovar späť bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám oznámite odstúpenie od tejto zmluvy. Lehota je dodržaná, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

V súlade so zákonom nemôžete odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

a)      predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,

b)      predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

c)      predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

d)     predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

 Pozn.: Tovar nevracajte na dobierku. Takto zaslaný nebude prijatý a vracia sa späť.

 

X. REKLAMAČNÝ PORIADOK

Pred prevzatím a zaplatením zásielky na pošte alebo od doručovateľa si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, ste ako spotrebiteľ  povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

a) Podmienky reklamácie

Predávajúci zodpovedá zákazníkovi za to, že predávaný tovar je bez chýb, že sa zhoduje s označením a propagáciou tovaru, popisujúcim jeho vlastnosti, účel a akosť.

Ak sa vyskytne už pri prevzatí na zakúpenom tovare v záručnej lehote chyba, má zákazník právo túto chybu reklamovať. Chybou sa rozumie zmena vlastnosti výrobku (farba, vôňa, nefungujúca sprejová hlavica, chyba materiálu,  a pod.). Za chybu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej lehoty v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho používania (skladovania v nevhodných podmienkach), nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov či komponentov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.

Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak zákazník osobne predloží reklamovaný tovar, prípadne ho doručí poštou s dokladom o kúpe tovaru na spätnú adresu predávajúceho.

b) Reklamačná lehota

Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie zákazníkovi. Predávajúci rozhodne o oprávnenosti reklamácie najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia reklamovaného tovaru. O výsledku informuje zákazníka prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne inak. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu spolu s príslušným stanoviskom.

Reklamáciu vybavíme vždy bez zbytočného odkladu, v prípade jej oprávnenia vrátime zákazníkovi do 14 dní peniaze za chybný tovar spolu s poštovným vynaloženým na jeho vrátenie, a to na jeho bank. účet alebo peňažným poukazom, alebo ho vymeníme za tovar nový, bezchybný, podľa vzájomnej dohody. Spolu so zásielkou zákazníkovi odošleme aj písomný doklad o vybavení reklamácie, bez zásielky najneskôr do 30 dní.

Upozornenie: V prípade reklamácie chybného výrobku má zákazník právo vrátiť celú zásielku, aj ak v nej bolo viac výrobkov. Tie ostatné však nesmú byť nijakým spôsobom poškodené či použité, a to ani ich obaly. V opačnom prípade budú zákazníkovi vrátené a peniaze dostane len za chybný tovar.

c) Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na bgnatural@bgnatural.sk) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

XI.  ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

a) Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

b) Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené, ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1. 6. 2017, posledná platná aktualizácia bola vykonaná k 25. 5. 2018.

Orgány dozoru:

Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna č. 3, 043 79  Košice 1  
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 055/6220 781

Regionálny úrad verejného zdravotníctva
Ipeľská 1
040 11 Košice
tel. č. 055/78 60 111

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZjhmZT